Monday, May 23, 2011

First



Assalamualaikum w.t.b.

Hurmm... xtau la nk tulis ape utk first post nih. Ni bukan blog pertama aku buat, tapi ni adalah blog ke-3 aku. Blog yang pertama tuh sophisticated sgt. Yela sbb sblm ni mcm2 nk letak dlm blog smpaikan blog tuh jadi lembap mcm siput mse time nk load. So, blog tuh aku dh deactivated. Blog kedua pulak adalah blog yang aku bt khas utk batch aku kat cucms. Tapi apakan daya, rezeki xberkekalan nk stay cucms. So, blog ni pon aku dh deactivated. Kesian gak ade yang request aku bukak balik. Tapi nk bt mcm mana kn, blog tuh xde org nk manage dh. Aku agak rajin la gak manage blog tuh. Aku akan pastikan seminggu akan ade satu post, n aku upload semua file nota dalam tuh, daily update. Sape jek nk bt keje sia2 tuh kalau bukan aku. Haha... tu la sbbnye xde orang snggup nk manage dh lepas aku. Tapi xpe, biarla.

Untuk blog ke-3 aku nih, aku nk jadi sgt2 natural n no more plastic mcm blog aku sebelum nih. Sebelum ni aku terlalu fikirkan sgt pasal pembaca smpaikan aku jadi plastic. Bila aku ckp plastic nih mksdnya aku xberjaya nk expresskn diri aku yg sebenar sbb terlalu grand sgt. So for this time around, i'll be very natural, and show my true personality. No more lies, no more cover, no more anything. Tapi of course la sensitivity tuh mesti dijaga.

Blog nih aku nak tulis segala apa yang terlintas dlm otak aku nih. Nk bt mcm diari jugak kot. Diari seorang medic student. haha. poyo jek. Aku akan cuba jadi professional la kot dlm penulisan, InsyaAllah. :)

Thats all for introduction. Hope anyone yg baca, xkira la ade ke x yang baca kan, akan enjoy dengan ape2 sekalipon yang aku tulis.

Oh ya, btw lagu mp3 kat atas tuh saje jek nk letak. Lagu tu antara salah satu lagu instrumental favorite aku. Lagu tuh seakan-akan memberikan aku semangat utk teruskan kehidupan regardless of anything happen around me. Haish.. bercakap pasal bende yang berlaku kat sekeliling nih, memang xboleh cite la banyaknya. InsyaAllah tgk la kalau aku rajin nnti aku akan tulis cket2. Chillex...

No comments:

Post a Comment