Thursday, May 26, 2011

Kung Fu Panda 2!

Do you prepare to be awesome? Here we go, into the world of Awesomeness!!

Seperti dirancang, tadi aku gi tgk wayang KunFu Panda 2. Punya la semangat tadi, lampu indicator theater tuh belum menyala lgi aku dh menyelinap masok. 15 minit awl kot. Tggu punya tggu, drpd kosong tempat tuh, smpai la penuh ngan umat manusia. Yang lagi bestnya sebelah aku budak kecik, dlm lingkungan 4-5 tahun cmtu kot. Dtg ngan parents die. Aku dh serik lepas tgk cite Rio aritu. Duduk sebelah budak kecik jugak. Agk la bising. Nampak jek bird die jerit "bird". Dh tentu tentu Rio tuh memang semuanya watak die burung. Adoi... Naseb budak yang duduk sebelah aku tadi die senyap jek, xberbunyi langsung.

So, xnk cite panjang sbb nk terus review psl cite KungFu Panda 2 nih. Overall, aku amat berpuas hati la ngan cite nih. Very Awesome. Rindu kat semua character2 die. Po mcm biasa memang sgt lucu. Master Shifu pon comel jek, xde marah2 dh. Furious 5 pon cool jek, slalu tolong Po tanpa merungut mcm sblm nih. Diorg memang hebat biler kawtim. Hish, xtau nk ckp cmne. Tgk sndri baru tau la.. hehe



Cuma cerita ni bezanya ngan sebelum nih, ade la masok part sedih, part biler Po ingat balik pasal asal-usul die. Kat mana die mase kecik, ngan sapa. Bila die flasback psl ayah n ibu die lagi sedey. Angsa yang jaga Po pun sedey la jugak sbb die ingt Po akan lupa pasal die lepas die tau asal-usul die kn. Tapi die silap. Po syg kat die, lebih sayang drpd biasa kot. Sweet la cite nih. Dan Po sangat comel ok mse die kecik. Duduk dalam bakul sayur mse angsa jumpe die.

Xsaba nak copy yang download version nyer. Boleh tgk ulang2 slalu mcm yang aku bt utk cite yg first. Overall, im satisfied. :)

Nk tambah cket. Lepas abes wayang, ade org tegur drpd belakang. Toleh belakang nampak nazirah n haziyana. Ciss... drpd awl diorg kat ctu rupenye. Pastu siap kutok2 aku tgk sorg2 kat fb pulak tuh. Nak buat cmne, bukan semua org laki minat cartoon mcm aku kn. Xpe, layan.. Biasa dh sorg2. Yela, single kn. hehe.. Senang jalan sorg nih, xde banyak kerenah. Mse otw ke tempat parking, jmpe lagi 2 orang pompuan, vitthia n fara. Adoii.. korg ni memang la.

1 comment:

  1. hi single man. muahahaha. tgk wayang sorang2.. heheh

    ReplyDelete