Thursday, May 26, 2011

Insidious and Subway


So, we meet again bloggie. Kalai nk cite pasal ape yang aku lalui throughout the day, which is arini dan semalam.

Semalam stop smpai petang yang aku lepak kat McD Alamanda. So lepas tgk cite Insidious tuh, siyes la weh, cite tuh sangat mantap baba. Walaupun aku cuba berlagak macho, tapi kantoi jugak kadang2 aku tutup mata. Adoila. Xpenah lagi aku rasa cuak cmtu tgk movie dlm wayang. Sebab biasa tgk wayang cite hantu melayu jek. Balik2 saka, balik2 saka… Last2 sakan. Haha… Biasa cite hantu omputeh nih aku download jek, xpon mintak sesape yang rajin mendownload. So, agak jarang la aku tgk cite hantu omputeh kat wayang.

Aku ade post kat fb tntg Insidious. Pastu ade kwn aku tnye out of 10, brape score yang aku nk bgi. N aku jawab aku bagi 7. Lose to The Haunting In Connecticut. Haha.. sje nak melawak. Tapi siyes cite Insidious nih agak Berjaya impress aku standing ngan cite Haunting In Connecticut. Cuma  Insidious nih ending nih xhepy, xhepy mcm Haunting in Connecticut. Insidious ending die agak la menyeramkan… huhu… siyes best.


Aku kan, pada aku ape yang aku cari dlm cite seram nih adalah cite tuh masuk akal. Maksudnya aku akan hanya rasa seram n takut n impress bila cite hantu tuh aku boleh adapt or boleh applykn dlm hidup aku. Rasa mcm bende tuh possible kene kat aku and aku boleh bayangkan aku ade dlm cite tuh. Haha.. giler scary. So klau x tgk lagi cite Insidious tuh, boleh la pergi ke panggung berdekatan tgk. Siyes xmenyesal. Lagi2 pulak dpt tiket wayang student price kan. Haha.. lagi layan.


Tgk poster die pon dh boleh buatkan aku cuak, ni kan lagi tgk cite die kan. Haha… Aku nih memang kaki wayang sebenarnye, kalau orang xtau la.


Balik2 tgk wayang teros gi rumah Izwan, sje lepak ngan diorg mcm biasa smbil2 curik line tenet die skali. Hehe… Sori Izwan, ko memang cool. Dh la aku suke main ngan hamster rumah ko. Siyes nnti aku duduk Ipoh, aku nk beli hamster bela kat rumah. Mcm best jek tgk die makan kuaci. Nak bela kucing mcm xlarat pulak nanti. So, hamster pon not bad kot.


Tu dia.. Aku, Izwan dan Manmeet singh(yg bajet tough.. boo)... Smile~

Tengah lepak2 tuh, tetibe diorang ajak gi makan kat Subway, The Mines. Aku pon memang tengah kebuluq giler kan. Apelagi, layan. Lagipon ni boleh gak aku cuba makanan baru kan. Asek2 gi melantak kat Mak Teh jek kn, pastu mamak. Bosan dh… Pastu kat Subway pulak, lepas makan siyes lapar lagi. Yela, Italian bread separuh, pastu mintak spicy Italian. Mne nak kenyang. Tu yang beli Cool Blog. Biasa favorite hongkong milk tea tambah pearl. Tapi sje nk try choc blog tambah pearl. Harga sama jek. Sedap la jugak, not bad. Izwan minum volcano ape ntah, sedap gak. Layan…


Adoi, nip on dh panjang. Smbong cite ape aku buat arini dlm next post la.. hahaha…


No comments:

Post a Comment